How short is to short?

6 Jan

Het kledingstuk waar we het vandaag over gaan hebben zijn korte rokjes, hele korte rokjes. Moet dit gewoon kunnen, of lok je dan iets uit?

Wanneer de zomer komt trekken veel vrouwen de korte rokjes uit de kast. De sexy benen komen weer tevoorschijn en daarmee soms ook een beetje bil. Waarom dragen vrouwen eigenlijk korte rokjes. Willen ze zich sexy voelen, willen ze bekijks van het andere geslacht, zijn ze op zoek naar een one night stand of vinden ze een kort rokje gewoon mooi.

Op de volgende website zie je een aantal meningen in een filmpje.

Zelf vind ik dat je gewoon een kort rokje moet kunnen dragen. Maar wanneer ik een meisje zie met een extreem kort rokje kan ik het niet helpen, maar ik denk dan op een bepaalde manier over haar. Ik denk dat ze onzeker is en aandacht zoekt van anderen om zich beter te laten voelen. Ik denk ook wel dat het afhangt van het moment wanneer je een kort rokje draagt. Wanneer je naar het strand gaat kan het niet kort genoeg zijn, maar als je in een minimini rokje naar school komt of op stap gaat, vind ik het wel erg ver gaan.  Maar ik ben benieuwd hoe jullie over dit onderwerp denken.

minirokje

Geef een reactie

