My special feeling

2 Jan

’s Ochtends kijk ik uit mijn raam en zie een strak blauwe lucht. Wanneer ik helemaal klaar ben om te gaan werken trek ik mijn winterjas aan en loop naar de auto. Ik voel een koude gure wind en zet snel de verwarming in de auto aan. Vannacht heeft het licht gevroren dus de grond is wit van de vorst. Wanneer ik een stukje met de auto gereden heb zie ik tot mijn grote verbazing al kleine narcissen naast de weg staan. Ze zijn nog dicht, maar meestal komen ze ’s middags uit wanneer de vorst weg is. Hier krijg ik zo’n lekker gevoel van. Het gevoel dat je weet dat de lente eraan begint te komen.

Helaas moeten we nog even wachten op dit moment, aangezien we pas 2 weken aan de winter begonnen zijn. Maar we kunnen vast beginnen ons voor te bereiden op de lente. Doe de slee en sneeuwlaarzen in de berging zetten. Ga shoppen want de voorjaarscollectie hangt al in de winkel. Maak een lekkere frisse salade om het echte lentegevoel weer te krijgen. Koop een mooie bos bloemen met zachte kleuren zodat het huis er als lente uitziet en het naar de lente ruikt. Op deze manier kom je ook makkelijk uit je winterdip. Haal het lentegevoel alvast in huis. Je kunt er nooit te vroeg mee beginnen.

narcissen

Geef een reactie

