Mothers

29 Dec

Als we het over powervrouwen hebben denken we vaak aan de bekende, mooie, rijke vrouwen. Powervrouwen zijn er in vele verschillende soorten en maten. Ik wil het nu hebben over de powervrouwen die er het meeste bestaan. Dit wil niet zeggen dat wat ze doen niet belangrijk en niet moeilijk is.

powervrouwen

Laatst had ik een discussie met mijn broertje over wie het meeste uren werkte, wie er het meeste verdient, wie de beste baan heeft enz. het ging helemaal nergens over. Mijn zusje antwoordde dat zij de moeilijkste, belangrijkste en drukste baan van ons drieën heeft. Aangezien ze geen werk heeft begonnen we heel hard te lachen. ‘’Ik ben moeder’’, zei ze. Toe vielen we even stil. Dit is natuurlijk volkomen waar. Welke baan in de wereld is zwaarder dan het moederschap?

576573_3657842959489_984162148_n

Iedereen heeft een moeder, of ooit een moeder gehad. Vaak hebben we te weinig respect voor deze powervrouwen. Als we eens kijken wat er van ons terecht is gekomen, dat hebben we veelal aan onze moeder te danken. Dus bij deze een bedankje voor alle moeders.

Geef een reactie

