Beautiful men

14 Dec

Omdat mannen altijd vrouwen keuren, dacht ik dat het wel leuk zou zijn als wij vrouwen eens een aantal mannen gingen keuren. Er zijn zo veel mooie mannen op deze wereld dat ik het liefst een top 100 hiervan zou willen maken. Ik heb het maar bij een top 10 gehouden. Enjoy ladies.

Wentworth Miller
Robert Pattinson
Taylor Lautner
Channing Tatum
Brad Pitt
Henry Cavill
Ryan Reynolds
David Beckham
Cristiano Ronaldo
Keanu Reeves

mooie-mannen

Wie vinden jullie nu de mooiste man?

4 Reacties to “Beautiful men”

  1. bamhierbenik december 15, 2012 bij 10:37 am #

    Taylor! Hij is echt een woest aantrekkelijke man. Met puppyogen. Hij mag zo mijn vriendje zijn : ) Hij hoeft het niet eens te vragen. Robbie vond ik ook heel lang heel erg knap, maar die is een beetje aan het verslijten, vind je niet?

  2. bamhierbenik december 15, 2012 bij 10:39 am #

    Op deze foto kijkt hij trouwens wel een beetje alsof hij net een scheet heeft gelaten.. Maakt het weer minder aantrekkelijk haha.. Ik vind hem in Twilight zeker de leukste!

    • steffie19867 december 15, 2012 bij 11:30 am #

      Ik ga in Twilight zeker voor het lekkere vampiertje (Robert). Maar heb je Channing Tatum in Magic Mike al gezien. De film is super slecht, maar hij maakt dat meer dan goed😉

      • bamhierbenik december 15, 2012 bij 3:01 pm #

        Ja nou ik vind hem wel mooi. Alleen soms doet hij mij denken aan Shrek, met die uitstekende oortjes. haha.. Dat is minder opwindend. En ga toch voor Taylor, het lijkt me ook gezelliger met een lekkere warme weerwolf, dan met een ijskoude vampier.

Geef een reactie

