12-12-12

12 Dec

Het is weer zover, een hele bijzonderde datum. Natuurlijk gaan er vandaag weer honderden mensen in Nederland trouwen, en dan natuurlijk om 12.12 uur. Ze vinden dit een unieke datum die nooit meer voorkomt. Dat ik ook wel een beetje zo,  maar als ik het goed hebt, komt 11-12-12 ook niet meer terug hoor. Ook worden er vandaag een aantal tieners in Nederland 12 jaar. Maar voor de komende jaren hebben we niet meer zo’n speciale datum. Volgens mij is de volgende pas weer  01-01-01, dus in het jaar 3001. Ik ben bang dat ik dat niet meer meemaak.

Verder is 12-12-12 de datum waarom vele mensen hebben voorspeld dat de wereld vergaat. Zowel de Bijbel, de Maya’s en Nostradamus hebben dit voorspeld. Wiskundige hebben in de Bijbel een code gevonden dat het einde de tijden aanbreekt in het jaar 7000, waar we blijkbaar nu in leven. Maar wat staat er te gebeuren voor vandaag? Breekt er een ernstige ziekte uit, worden we allemaal zombies, vallen de banken of vallen er grote stenen uit de hemel? We zullen het allemaal wel zien, hopelijk niet natuurlijk. Succes iedereen, en hopelijk tot morgen.

12_12_12

Geef een reactie

