I’m not cute

9 Dec

Veel vrouwen onder ons zijn klein en dun, en vaak worden zijn meteen gerelateerd aan het woordje schattig. Persoonlijk heb ik hier zelf niet zo veel last van, mensen vinden mijn vaak een stoere chick.

Mijn 3 tips om als een stoere chick over te komen:

  1. Kom zelfverzekerd over: veel mensen denken altijd dat ik heel zelfverzekerd ben omdat ik zeg wat ik denk. Maar niets is minder waar. Zelfverzekerd zijn is een attitude, die ook wel gefaked kan worden. Uiteindelijk ga je er zelf in geloven.
  2. Geef je eigen mening: veel vrouwen die onzeker zijn zeggen niks en luisteren alleen maar. Jij hebt toch ook een mening over het onderwerp? Spreek die dan uit!
  3. Heb een eigen stijl: kleed je niet altijd alleen maar met kleren die lekker zitten. Ik heb het liefst ook heel de dag mijn huispak aan, maar het doet niets voor mijn zelfvertrouwen. Trek je mooiste outfit aan en je voelt je een stuk zelfverzekerder.

Neem een voorbeeld aan Fergie. Deze stoere chick is 1.62 lang en weegt 54 kilo.

S

Geef een reactie

