Hard work

2 Dec

Vandaag had ik wat leuke foto’s gemaakt voor mijn blog. De bedoeling is dat ik laat zien wat mijn kernwaarden zijn. Nu heeft iedereen wel eens een fotoshoot gehad of iets waar je leuk moest lachen. Nu had ik een heel concept bedacht waar ik echt emotie in mijn foto’s moest leggen. Ik zeg één ding: moeilijk!

Ik kijk wel eens naar America’s next topmodel, en lach die meiden vaak uit. Haha domme meiden die een beetje mooi voor de camera gaan staan. Hoe moeilijk kan dat zijn? Ik was gewoon aan het zweten omdat ik zo hard moest werken om emotie in mijn foto te laten zien. Sinds vandaag heb ik respect gekregen voor modellen. De resultaten komen binnenkort op mijn blog.

AMERICA'S NEXT TOP MODEL   SARA

Geef een reactie

