The off day

28 Nov

Ik zie mezelf zeker wel als een powervrouw. Maar er zijn momenten waarop ik me een slechte powervrouw voel. Vandaag is typisch zo’n dag. Een powervrouw heeft alles onder controle, weet wat ze wil en heeft doelen in haar leven waar ze hard voor werkt om deze te bereiken.

Maandag, woensdag en donderdag zijn schooldagen voor mij. Op de dinsdag en vrijdag ga ik werken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tijdens mijn studie nooit echt bijbaantje heb gedaan zodat ik me op mijn studie en sport kon richten. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zoveel naast mijn studie werk, 20 uur op precies te zijn, en ik moet toegeven dat het mij begint op te breken. Ik ben altijd moe en ziek, waarschijnlijk van de stress. Waarom kunnen zoveel mensen dit gewoon doen, en mij lukt het gewoon niet goed om alles in mijn leven onder controle te krijgen.

Op dit moment ben ik 26 jaar oud en heb het idee dat ik nog steeds niet goed weet wat ik wil. Ik vind veel dingen leuk om te doen, maar ik kan niet vertellen hoe mijn droombaan eruit zal zien. Dit haat ik! Ik ben een planner, en wil weten waar ik aan toe ben. Verder ben ik ook iemand die zich voor 100 % inzet wanneer ik iets leuk vind, wanneer dit niet het geval is heb ik veel moeite om ervoor te gaan.

Af en toe heb ik een schop onder mijn kont nodig van iemand, nadat ik mijn gevoelens geuit heb. Dit was mijn manier om mijn gevoelens te uitten! Wie geeft mij de schop onder mijn kont zodat ik weer vol goede moed verder kan?

Geef een reactie

