What doesn’t kill you makes you stronger

20 Nov

Iedereen heeft in zijn of haar leven weleens iets meegemaakt wat je veel verdriet en pijn heeft gedaan. Vaak luisteren we naar muziek om ons beter te voelen, of gewoon om ff een lekker potje te huilen. Er is een tijd geweest dat ik me heel rot heb gevoeld. Het nummer wat mijn dan omhoog haalde was het nummer van Christina Aguilera met Fighter. Als ik naar dit nummer luister krijg ik altijd een sterk gevoel. Ik voel dat ik heel de wereld aankan, ik voel me weer een powervrouw.

Als je het even niet meer ziet zitten, luister dan even naar dit nummer.

Geef een reactie

